שוחרר מביה"ח פצוע הפיגוע בצומת רמות בשבוע שעבר

בנצי לייזרוביץ No Comments on שוחרר מביה"ח פצוע הפיגוע בצומת רמות בשבוע שעבר

רגע לפני שחרורו, נפגש מליש עם צוות יחידת הטראומה והמחלקה הכירורגית במרכז הרפואי שטיפל בו ועם הנוסע שניטרל את המחבל והציל את חייו: "אין לי מספיק מילים כדי להודות לכם על זה שאני יוצא מפה כך היום"

צילום: שערי צדק
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

כשבוע לאחר שנפצע באורח בינוני בפיגוע דקירה באוטובוס בשכונת רמות בירושלים ביום שלישי האחרון: אליעזר (אליוט) מליש שוחרר היום (שני) מבית החולים שערי צדק.

"צעקתי לו לעצור, הוא המשיך להתקרב – ואז נטרלתי אותו בירי"

רגע לפני שחרורו, נפגש מליש עם צוות יחידת הטראומה והמחלקה הכירורגית במרכז הרפואי שטיפל בו ועם הנוסע שניטרל את המחבל והציל את חייו.

"אני רוצה להודות לצוותי ההצלה שטיפלו בי בשטח, לצוות הרפואי המסור שהציל את חיי והעניק לי טיפול רגיש ומסור, לארגוני החסד כמו משפחה אחת והעובדות הסוציאליות, כל אלה נתנו לי את הכוח להחלים בצורה כל כך טובה, ונתנו לי תחושה שאני לא לבד. אין לי מספיק מילים כדי להודות לכם על זה שאני יוצא מפה כך היום", אמר מליש.

ד"ר אלון שוורץ, מנהל יחידת הטראומה במרכז הרפואי שערי צדק: "אנחנו מאוד שמחים מההחלמה המהירה של אליעזר טיפלנו בו במסירות, הצוותים הרופאים האחיות הפסיכולוגים והעובדים הסוציאליים. אליעזר נפצע פציעות חודרות ומסכנות חיים ומכולם הוא החלים ועדיין מחלים. נמשיך לעקוב אחר מצבו גם לאחר השחרור".

צילום: שערי צדק

צילום: שערי צדק

 



0 תגובות